Wednesday 16 July 2014

Ramadhan Mubarak

Teks : Nor Azua Ruslan




Mabruk sahabat-sahabat pembaca yang saya kasihi sekalian. Sudah lama nampaknya saya tidak menulis. Sudah pertengahan Bulan Ramadahan pula tu. Harapnya masih belum terlambat untuk saya ucapkan selamat menjalani ibadah puasa tahun ini ya kawan-kawan semua. InsyaAllah saya akan kembali menulis. 

Bukan apa, sejak entri terakhir saya yang lepas, saya bercuti dengan keluarga. Sekembali dari percutian tersebut, saya kurang sihat, hilang selera makan, sering loya, mual dan mengalami pedih ulu hati tidak kira masa. Alhamdulillah Allah beri saya rezeki pada bulan Ramadhan yang mulia ini. Berbeza dengan pengalaman mengandungkan puteri saya dahulu, sindrom nausea ini hanya menyerang waktu malam, kali ini dia datang tak kira masa pula. Semoga saya kuat mengharungi bulan mulia ini. Sudah beberapa hari terpaksa berbuka kerana loya dan pedih ulu hati yang agak teruk. Kekadang saya agak stressDoakan kesihatan saya ya sahabat semua. 


Jazakallah.

No comments:

Post a Comment